پرستار نوزاد - کودک- بچه در منزل

پرستار نوزاد در منزل

پرستار نوزاد - کودک- بچه در منزل

پرستار نوزاد در منزل

اعزام پرستار مادر به محل و نگهداری از نوزاد - بچه - کودک در محل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 تعمیر پنل تلویزیون 

تعمیر پنل

تمامی وسایل برقی خانگی پس‌ از گذشت زمان دچار مشکلاتی می‌شوند. تلوزیون نیز یکی از وسایل خانگی بوده که بسیار حساس می‌باشد و از حساس‌ترین قسمت‌ها آن برد تلویزیون و صفحه نمایش آن است که بیشترین خرابی را دارند. برای جلوگیری از خرابی تلویزیون می‌توان از آن مراقبت کرد ولی باز هم امکان خرابی تلویزیون وجود دارد؛ لذا این مطلب به بیشترین خرابی‌های نیازمند تعمیر پنل پرداخته ایم.

خرابی های رایج پنل تلویزیون

خط عمودی روی صفحه دستگاه نمایش داده می‌شود

دلایل متفاوتی می‌تواند باعث بروز چنین مشکلی شود از قبیل ضربه خوردگی پنل و یا ایجاد مشکل در برد تیکان و یا فلت‌های ارتباط دهنده؛ در بیشتر مواقع، اگر خط ایجاد شده به صورت سراسری از بالاترین نقطه تا پایین‌ترین نقطه کشیده شده باشد علت را می‌توان در برد تیکان و فلت‌های ارتباطی یافت و اگر مشکل از پنل اصلی نباشد و مشکل در قسمت‌های یاد شده باشد، هزینه‌های تعمیر پنل به شدت کاهش میابد.

تعمیرال ای دی تلویزیون سونی

اگر خط تمام صفحه را در بر نگرفته باشد (به عنوان مثال یک خط چند سانتی متری در مرکز تصویر و یا از بالاترین نقطه تا مرکز تصویر) باید گفت مشکل اصلی را می‌توان در پنل یافت که به دلیل نوع ساختار پنل‌ها LED و LCD قابل تعمیر نیست و باید کل پنل تعویض شود.

جالب است در ادامه بخوانید: خدمات ویژه مراکز تعمیرات پرینتر کنون شامل چه چیزهایی می باشد

 تلویزیون صدا دارد و تصویر ندارد

اصولا زمانی که این مشکل به وجود می‌آید بک لایت دستگاه با اختلال رو به رو شده و درست عمل نمی‌کند به این معنی که نوری از پشت پنل ساطح نمی‌شود که تصویر را روشن کند در این موارد اگر به صفحه نزدیک شویم متوجه می‌شویم که تصویر بسیار تاریک وجود دارد، این مشکل می‌تواند به دلیل اختلال در عملکرد خود بک لایت و یا قسمت‌های مرتبط به وجود آمده باشد و احتمال دارد دستگاهی با چنین مشکلی را بتوان در منزل تعمیر کرد؛در نهایت باید گفت در رابطه با این مشکلات قطعا بهتر است دستگاه توسط کارشناس فنی بازدید شود و ایرادیابی دقیق صورت بگیرد.

 تعمیر پنل

یک رنگ غیر عادی به تمام صفحه اضافه شده است

در صورت وجود و بروز چنین مشکلی نیاز به تعویض کامل پنل وجود دارد و تعمیر پذیر نیست؛ مشکل به وجود آمده را می‌توان در (Liquid) پنل یافت که از اجزای اصلی پنل به شمار می‌آید، هزینه تعمیر این مورد می‌تواند حتی بین ۸۰ الی ۹۰ درصد قیمت کل دستگاه باشد.

مطالب مرتبط با این موضوع: دلیل داغ شدن موبایل آیفون

 قسمتی از تصویر تیره شده است

اگر صفحه ضربه نخورده باشد این مشکل می‌تواند مربوط به بک لایت باشد، که با خاموش شدن قسمتی از LED BAR مشکل به این شکل مشاهده می‌شود که در صورت وجود قطعات مورد نیاز قابل تعمیر است ولی اگر بر اثر ضربه خوردگی باشد احتمال نیاز به تعویض تمام پنل وجود دارد که هزینه‌ی بالایی دارد در نهایت توصیه می‌شود توسط کارشناس فنی بازدید شود.

 صفحه تلویزیون آب خورده است

در صورت نفوذ مایعات در پنل (آب،اسپری شیشه شور و …) دستگاه با مشکلات مختلفی در نمایش تصویر رو به رو می‌شود از این جمله این مشکلات می‌توان به (خط روی تصویر، تیره شدن قسمتی از تصویر و یا دو تکه شدن تصویر) اشاره کرد، دلیل به وجود آمدن چنین مشکلاتی ایجاد یک اتصال کوتاه و یا هر نوع اتصالی در برد TCONو یا فلت‌های ارتباط دهنده است؛ اصولا این مشکل در صورت موجود بودن قطعات مورد نیاز در محل معتبر بر طرف می‌شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی