پرستار نوزاد - کودک- بچه در منزل

پرستار نوزاد در منزل

پرستار نوزاد - کودک- بچه در منزل

پرستار نوزاد در منزل

اعزام پرستار مادر به محل و نگهداری از نوزاد - بچه - کودک در محل

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشکلات شارژکردن کارتریج پرینتر کنون

استفاده از انواع کارتریج پرینتر کنون تقلبی و یا شارژ نامناسب آن علاوه بر اینکه باعث آسیب رساندن به پرینتر شما خواهد شد میتواند از نظر سلامتی بسیار برای مصرف کنندگان خطر آفرین باشد، زیرا این کارتریج ها توسط پودر و تونر های تقلبی شارژ شده و همچنین قطعات داخلی آن نیز از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است و این بخش کوچکی از مشکل استفاده از کارتریج های با شارژ نامرغوب می باشد. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص شارژ کارتریج پرینتر کنون می پردازیم.

شارژ کارتریج پرینتر کنون

  • فرشته رحیمی فر
  • ۰
  • ۰

نحوه تنظیم رنگ و اندازه کاغذ در پرینتر اچ پی

وجود تکنولوژی های پیشرفته تر در پرینتر های امروزی این امکان را به کاربران داده در اندازه های متنوع کاغذ پرینت بگیرند، فرقی ندارد کاغذهای کوچک همچون پاکت نامه یا اندازه بسیار بزرگ و غیر معمول داشته باشد می تواندی دستگاه پرینتر اچ پی خود را برای پرینتر تنظیم کنید و از این امتیاز در پرینتر خود لذت ببرید

ما در این مطلب سعی داریم تا بتوانیم با آموزش تنظیم ابعاد کاغذ در پرینترهای لیزری hp و همچنین تنظیم ضخامت کاغذ این مشکل را که توسط بسیاری از کاربران گزارش شده است آموزش دهیم.

سایز کاغذ در پرینتر اچ پی

تنظیم اندازه کاغذ برای پرینتر hp از طریق کامپیوتر

قبل از هر چیز باید کاغذی که در پرینتر قرار داده اید با ابعادی که قرار است از طریق پرینتر تنظیم شود یکسان باشد، سپس در نرم افزاری که می خواهید از آن دستورهای چاپ را اجرا کنید وارد منوی File شده و گزینه Print را تایید کنید.

بعد از انتخاب صحیح پرینتر در لیست دستگاه های نمایش داده شده، گزینه Properties کلیک نمایید، البته گاهی با نام های مشابه نیز متناسب با مدل پرینتر و نوع سیستم عامل نیز نمایش داده شود (Printer Properties or Preferences) در نهایت روی گزینه Paper/Quality کلیک کنید و حالت Advanced را انتخاب کرده و روی Paper Size کلیک کنید، سپس از لیست نمایش داده شده اندازه و نوع کاغذی را که در پرینتر قرار داده ایید انتخاب کنید و سپس با فشردن دکمه OK همه مراحل را تایید.

تنظیمات رنگ پرینتر اچ پی

تنظیمات پرینتر برای کیفیت رنگ چاپ

برای چاپ مطالب و تصاویر روی دکمه پرینت کلیک کنید، گزینه Printer properties را انتخاب نمایید، سپس به صفحه Print/Quality رفته و حالت Econo Mode را فعال یا غیر فعال کنید، توجه داشته باشید که با فعال کردن این حالت میزان پودر و جوهر کمتری مصرف شده و در نتیجه خروجی تصاویر و مطالب کمرنگ ترخواهد بود و برای پر رنگ تر شدن لازم است تا تیک آن را بردارید.

اگر استفاده از این تنظیمات باعث روشن یا پرنگ تر شدن رنگ ها زمان پرینت نگردید، لازم است به نمایندگی اچ پی مراجعه کرده و اقدام به تعویض کارتریج نمایید.

  • فرشته رحیمی فر
  • ۰
  • ۰

تجهیزات تعمیرگاه لپ تاپ

تجهیزات تعمیرات لپ تاپ

انجام برخی کار ها تنها با استفاده از ابزار های مخصوص به آن امکان پذیر است، از طرفی با استفاده از تجهیزات نامرتبط احتمال آسیب دیدگی دستگاه به شدنبالا می رود، از این رو همواره تعمیرکاران حرفه ای جهت تعمیر و سرویس دستگاه های مختلف از جعبه ابزار مخصوص به آن استفاده می نمایند.

همانطور که می دانید تعمیرات لپ تاپ یکی از تخصصی ترین حرفه ها می باشد بانبراین برای این کار حساس ابزار خاصی طراحی گردید تا علاوه بر جلوگیری از خرابی لپ تاپ، فرایند تعمیر را برای افراد آسان تر و سریع تر نماید؛ به همین دلیل در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز یک مرکز تعمیرات لپ تاپ می پردازیم.

  • فرشته رحیمی فر
  • ۰
  • ۰

نگهداری و مراقبت از ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ

نگهداری اصولی از ماشین لباسشویی سامسونگ علاوه بر جلوگیری از خرابی دستگاه می تواند به عملکرد بهتر آن کمک نماید، به همین علت در ادامه راهکار های عملی جهت نگهداری صحیح از ماشین لباسشویی عنوان می نماییم.

  • فرشته رحیمی فر